Thursday, June 17, 2010

we hate ISRAEL...


AKU GERAM NIE..

aku geram ni...
US, ISRAEL, YAHUDI tak sedar diri..
mengganas, membunuh kerjanya lagi..
orang Islam bagai hilang gigi..
melawan dikata islam zalim, keji..
nak lawan dihalang birokrasi..
tak lawan alasan menggunung tinggi..
tambah dosa lagi..

aku geram ni...
benci punye benci..
rupanya ada juga yang 'support' si bedebah ni..
from head to toe diorang dalangi..
badan dan jiwa campur benda tak suci..
sebab tu doa tak makbul hingga kini..
aku geram ni..
dulu syampu pantene aku langgani..
head & shoulder, sunsilk pun digemari..
sekarang, sebab marahkan yahudi...
sabun ketul pun rambutku boleh cuci..
aku geram ni....
zest, lux, camay, dove rangkaian sabun mandi..
sental badan buang peluh dan daki..
rupa-rupanya dana mereka bertambah bile kita beli,....
aku tak rela..
langsung sabun cap 999 ku guna pun wangi..
aku geram ni...
dulu sebab nafsu perutku ni..
santap di pizza, Mcd, Paradise, Kantis & kfc..
tak cukup dengan itu..
Mc Burger, Arby's, tika pun disinggahi..
sekarang alergik, meluat sekali..
walaupun tak pandai masak..
lebih rela makan nasi sendiri...
aku geram ni..
jejaka disana minum coke & pepsi..
rupanya pay every penny to save Israel..
disebelahnya pula sedang 'tonyoh'..
gincu revlon bikin mulut seksi..
berjalan seksi kesana kemari..
sakitnya mata sakitnya hati..
betapa hukum diinjak dengan kaki..
aku geram ni..
memang aku hantu biskut dan roti..
samba, fun, honos, cup cake & twinkies..
sampai bila-bila pun aku tak akan sentuh lagi..
ibarat memuaskan selera dengan peluru besi..
membunuh muslimin mijahidin termasuk baby..
aku geram ni..
dengar kaset nasyid, ceramah , walkman gune bateri,...
duracell, energizer& eveready..
harapkan pahala bertamabah kini..
ilmupun dapat lagi..
sedar tak sedar dosaku kini membebani diri..
cari bateri lain barulah ilmu diberkati..
lebih mudah dihayati dan diamali..
aku geram nie..
mulai saat ini..
pengisytiharan berdarah perlu dalam diri..
putuskan hubungan dengan amerika dan israel..
yang selama ini islam musuhi..
lumpuhkan ekonomi mereka itulah janji..
buat apa kita beli..
BELILAH BARANGAN BUATAN MALAYSIA .....

No comments: