Wednesday, June 16, 2010

kebosanan mencengkam diriku.....

salam smua ..ari nie first time aku memulakn semula penaku . dah lama aku buat blog nie tapi x pernah pun nak updatekan...hish-hish jahatnye aku..myb sebb aku bz masa belaja, n nak siapkan aku nye disertasi projek last tuk syarat jadi graduan UKM..DAN sekarang dah xda sbb lagi aku nk berhenti menulis ...

sekarang nie aku kat al-azhar media kat senwang..ust khairi punye syarikat.ala syarikat penerbitan la..ari ni ingtkan nk siapkan kerja yang telah diamanahkan tapi sebbkan x leh bukak web so terbantutlah aku nye keje..hish-hish..keje keje..tapi ok gak aku sempat gak baca novel.hehhe..*perangai jahat. aku tgu sampai petang ni...klu still x leh bukak gak web tu .so aku kene g tau ust..kemungkinan web tu tengah di upgradekan.tu yang x leh bukak..(alasan yang baru dicipta aku)hehhe..ok la nnt jmpe lagi..

No comments: